.
Blog ini mengajak anda menjengah seketika mengimbau kenangan pahit dan manis antara kita di masa lalu. Layarilah blog ini ketikamana anda teringat - ingat akan zaman persekolah dan zaman remaja ...semoga anda dapat mengimbau kembali zaman indah ...dan mengasyikkan..

Alor Setar sekitar era 80-an dan 90an part 2

Salam 

Baru -baru ni aku ada ke Kota Bharu . Wah memang berubah sungguh dah maju dah sekarang ni.
Tapi yang peliknya macammana kat dalam tv selalu cakap yang kelantan tak maju...?Ahh pedulikkan tv tu
dia orang sakit hati tu sebab Kelantan masih di bawah pembangkang...

Sebenarnya, bukan aku nak cerita pasai Kelantan ..tapi nak bagitau korang yang Aloq Setaq juga berubah
tapi tak sehebat Kota Bharu..Disini aku nak kongsi gambar dengan korang untuk kita sama -sama mengulit
kenangan zaman era 90an di Aloq Setaq.

Pekan Rabu 
Masih terbayang masa malam raya bertapa meriahnya kat jalan ni..
anak-anak muda melepak kat atas pagar divider sambil bermain mercun.


 Setar Walk
bangunan city plaza baru buat kat belakang 
teringat masa dulu aku selalu turun bas kat sini la..S.P.U

umbc bank

panggung Empire


0 ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini