.
Blog ini mengajak anda menjengah seketika mengimbau kenangan pahit dan manis antara kita di masa lalu. Layarilah blog ini ketikamana anda teringat - ingat akan zaman persekolah dan zaman remaja ...semoga anda dapat mengimbau kembali zaman indah ...dan mengasyikkan..

RAJA LAWAK MUSIM 4 -minggu 2 Aman terkeluar

wah wah wah....bukan main seronok kau orang minggu lepas x terkeluar ek?
tapi takpe, minggu ni kau orang x buat lawak betul2 kami x akan undi la...
so...becarefull.

tajuk tema minggu ni (hari pertama aku) .tapi aku lihat kebanyakan peserta
tak faham maksud tema itu sendiri..sebenarnya macam-macam kita boleh
buat ngan tema tu .cth.:hari pertama aku ke sekolah,hari pertama aku bersunat,
dan lain- lain lagi

jadi marilah kita lihat siapa yang aku undi kali ni?nak tahu sbb aku undi mereka ?
lihatlah kat bawah.

1 . IDLAN - idlan makin lawak la .minggu ni.halouuuu..how wau u.....
  ALEX -   best gak cerita sabahan ni .ada unsur lawak dlm ceritanya..
3   MAMU- lawak mamu dapat buat aku ketawa .dan tersendiri
4   WILI    - Ok la berbanding yang lain...tapi takde la lawak sangat pun..really.
5   FAIZ     -  macm katon lah die jie!!!!hahaha  


sbb aku x undi mereka plal ialah

6 AMAN  -   ni aku tengah tgk raja lawak atau nyanyi2..?? addooii..!!!
7 JD        --   elok la JD ni KLUAR.... apa lawak nya ntah.. zubongg..
8 CACA -      Caca nie tak konsistence dan nada cakap terlalu kuat.
9 KECIK -   aku nak undi kecik tadi tapi  x sempat undian dah tutup. 
 10  AN2  -      ni lari tajuk nih... ni bukan first time dah ni.  bosan gak...adui..

RAJA LAWAK MUSIM 4 -siapa yang paling lawak

Raja Lawak musim 4 kali ini  aku tengok pesertanya macam x lawak jer...
rasanya musim 1,2,dan 3  lagi best.la.....aku pun x pasti apa yang panel juri nak...
mungkin juri nak yang bleh cakap jepun kot?macam JD atau yang bleh nyanyi sambil main
gitar macam AMAN atau yang kiut -miut macam AN2.

Peserta lain aku tengok bleh lah tahan....(tahan maki ngan din beramboi kot)
Bagi aku peserta musim ni x bleh nak tanding dengan SEPAH,JOZAN dan NABIL .
kenapa yer?mungkin mereka x nak tiru gaya NABIL atau APEK sbb .takut peminat kutuk plak
krn x der personaliti tersendiri....

Mungkin peserta pd minggu 1 tercari-cari identiti tersendiri .apapun tunggu minggu  ke2
siapa yang bakal tersingkir....
berikut antara peserta yg aku undi pd minggu 1......itu pun no 1-5 aje ...yang lain sorrry yer....
kalau nak aku undi korang cubalah buat bagi aku ketawa dulu ok....

  1. FAIZ -Lawak ni aku suka ,x pernah terfikir dia nak cakap cam ni.
  2. IDLAN-Ala abg. kasim....mana milah?karekter dia memang lawak.tapi cakap kedah pekat sangat.
  3. ALEX - Budak sabahan ni kalau di gilap lagi... memang bleh sampai final la....syok lawak dia
  4. MAMU- mereka ni memang banyak buat kajian sebelum berlawak...bagus bleh maju lagi.
  5. KECIK -Budak sabahan juga ...lawak ni kena undi juga la sbb lima yg terbaik.
Sebab aku x undi mereka yang lain ialah....
 
     6.  WILI- bleh tahan tapi aku x ketawa langsung bila tengok WILI
     7.  CACA - dok cerita nasi kandar saja,mana lawaknya ?
     8.  JD - persembahan ok ...tapi macam dengar ceramah bahasa jepun la plak.
     9.  AN2 - harap muka ajer kiut tapi ....sekolah,sekolah,sekolah....x klakor sgt.
    10. AMAN -lebih baik masuk AF la kalau nak nyanyi.....x der lawak pun dlm .nyanian tu

Terdapat ralat dalam alat ini