.
Blog ini mengajak anda menjengah seketika mengimbau kenangan pahit dan manis antara kita di masa lalu. Layarilah blog ini ketikamana anda teringat - ingat akan zaman persekolah dan zaman remaja ...semoga anda dapat mengimbau kembali zaman indah ...dan mengasyikkan..

lawak apek senario -oh fatimah

                                                             


Pejam celik 2 dah nak raya dah............
bagaikan baru minggu lepas ja kita puasa.
apa pun bagi yang berpuasa penuh sebulan
tu tahniah lah diucapkan.yang dah tinggal 2
atau 3 hari tu(mcm kawan aku shidi tu,atau mantedan ka.......harap bersabar.tahun depan ada lagi.

tapi aku percaya Bean puasa penuh tahun ni.sebab hari tu dia kata sampai hari raya pun x mau makan nak puasa juga .agak-agak la Bean hari raya mana boleh puasa .....harammm

tau dak.untuk bean aku nak tanya ,amacam balik kampung seberang kah
kau tahun ni?untuk pembaca sekelian aku harap semoga anda beraya dengan penuh gembira tahun ni.......memandulah dengan berhemah bila nak balik kampung.jangan berkhemah sudahlah.nanti tak sampai rumah
pula.apa pun layanlah telatah apek di atas untuk sekadar hiburan anda .selamat hari raya aidil fitri .....
MAAF ZAHIR NATIN

kenanganku

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Terdapat ralat dalam alat ini